24.02.13

Warum blogge ich? (Teil 2)


Ich blogge, weil...

Jag har börjat att blogga, därför att...


...ich schöne Bilder von Wohnungen sowie Ideen und Anregungen, die ich in den letzten 2 Jahren u.a. über diverse tolle Blogs bekommen habe, sammeln möchte...

...jag vill samla bilder av fina hem samt de idéer och inspirationer som jag har fått de senaste 2 år bl.a. från olika fina blogg...

Quelle: bo-laget (Tack!)


...ich Spaß daran habe, in Eure Wohnungen zu schauen und nun dem, den es interessiert, auch Einblick in unsere geben möchte...

...jag tycker väldigt mycket om att titta in i andras hem och nu får de som vill även titta in i vårt hem....



...ich gerne koche und backe und meine Lieblingsrezepte schnell wiederfinden möchte, ohne in diversen Kochbüchern, Zeitschriften und im Internet suchen zu müssen...

... jag älskar att baka och laga mat och jag vill gärna hitta mina favorit recept snabbt utan att leta i olika kokböcker, tidningar eller på internet...



...ich Berlin und Stockholm liebe und schon immer meine persönlichen "Highlights" zusammenstellen wollte ...

...jag älskar Berlin och Stockholm och sedan länge ville jag skaffa en lista med mina personliga "highlights"...



...das "Gartenprojekt" in Schweden nun begonnen hat und ich meine Gedanken dazu sammeln möchte...

...trädgårdsprojektet har börjat nu och jag ville samla ihop mina tanker omkring detta...



...ich gerne schöne Dinge fotografiere und meine Bilder nicht mehr nur in Fotoalben kleben möchte (das habe ich bisher tatsächlich immer gemacht!)...

...jag tycker om att fotografera och jag vill inte längre klistra in mina bilder i ett fotoalbum, som jag  faktiskt gjorde hittills...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen